2011年4月5日 星期二

一抹美麗vs一抹生瘡

早前有份出席the ztyle x reforderm 舉辦的 「百人見證.一抺美麗」工作坊
見到好多bloggers~好開心呢~
仲同左好多靚靚bloggers合照~(依家有鋪儲相引~就好似儲閃card咁呀!)
出席workshop真的好高興~
好高興可以認識到大家啊~
看看以下工作坊的靚相~睇下搵唔搵到自己~
(話時話~果日影左咁多影…我仲未集齊啊~)
好快~大佬b就同蔡太帶我地去認識refoderm及四支不同功效的tonic~
包括
aloe vera for bb n 濕疹肌膚
sensitive for 疲倦, 暗瘡, dirty肌~係入門必試的
special for 混合性, 暗粒粉刺, 黑頭肌
strong for 壓力, 老化鬆弛, 淋巴及血液循環較差的肌膚
refoderm係德國牌子
以一百五十種天然及有機植物精華提錬而成, 含有豐富的維他命b5及多種天然精華, 一點一滴都能觸動每個肌膚細胞, 成分能深入肌膚底層,刺激皮膚的新細胞生長,讓皮膚進行自我排毒程序, 啟動自我更新系統, 加速修復程序! 由底層徹底改善多種肌膚問題, 源源不絕注入養份~同時快速排走毒素, 令肌膚重現晶瑩剔透, 幼滑細緻, 發放耀眼光芒! 輪廓全面提升, 達至驚艷的抗皺效果~
一支精華液已具備多種護膚效能:由清潔、保水滋潤、舒緩鎮靜、調整膚色、去除角質、預防黑頸暗瘡、平均油脂、收細毛孔、抗紋除皺到修飾輪廓,一個步驟就攪掂~ 夠哂省時省功夫啊~
請出兩位model為我地即埸示範~
並帶出refoderm獨有的美肌七式法
包括十字開式, 前額抗皺, 消除眼袋, 清潔毛孔, 提升面頰, 緊緻輪廓及排除毒素
http://www.oneconceptgroup.com/refoderm/step.html
每個step抹三下,就有打開毛孔, 帶走污垢及帶入精華呢三種功效
依家先知, 原來抹出來的不同顏色, 都顯示不同的肌膚問題!
好愛好愛呢個化妝綿呢~
因為有事早走了~~
hehe~收到以下的產品~
試用了四天~(老實說, 收到的30ml sensitive tonic…真的不夠我抹七天啊!)
用了第一天, 我的鼻尖出瘡了…死了~加上我本身的….好似有隻”四筒”係我個鼻度..
好樣衰呀!仲要係石頭瘡..點算…而且對我黎講…真係唔夠保水啊~我又唔敢加其他牌子的保濕cream來用…
上網看了其他sis的分享..人人都有神奇的效果…點解我會咁架…
最後經過了解..有可能係我的塗抹手法唔岩..(只怪自己當天早退了!)
又有可能係我肌膚底層實在係太過dirty…所以谷哂同浮哂上面….形成石頭瘡, 美容顧問建議我續繼用, 亦有sis跟我重溫了美肌七式法
硬著頭皮的再去抹….抹多兩天…鼻上的石頭瘡好快地硬起來, 輕輕一按, 就按出一整條大大的白頭來, 一整個興奮! 而且同時地, 肌膚慢慢變得亮澤(我最愛亮澤肌) 而且面色仲有改善, 變得紅紅的嫩嫩的…細紋淡了! 同時明白到….只要你識抹, 真係一抹美麗呀!反之, 就一抹生瘡呢~
哈~勁興奮啊~
可惜的是…30ml的份量, 我只能用上四天…未能好好試清神奇tonic的功效…
880/100ml….聽聞, 只能用上兩星期…..對於我來說…實在係太貴了~
refoderm skin care tonic sensitive…
其實我好喜歡你的..希望我們有緣再聚好了~
再一次多謝the ztyle x reforderm 提供是次活動呢~~~

沒有留言:

張貼留言