2011年4月5日 星期二

我成功美白了~

記得嗎?

四月中去完新加坡…..踢足四日拖…又beach又橫街雜巷…..哂到黑哂又燶哂又勁多死皮的腳趾
(請莫視我的又肥又肉酸的腳趾)

兩個月後….
未算回復原狀…但我已經好滿意了~
從來..我都係易黑難白…再加上黃底..白裡透紅從來都冇我份..
試左去蘇梅島…哂黑左…要一年先叫做白返…
去長灘島….要年半…
至08年去左埃及…真係黑到唔知想點….事隔兩年..都冇人話我白返到以前咁..
已經唔再揀陽光與海灘的地方旅行..
冇諗過今次去新加坡都咁大獲..
好彩…今次有佢…
白免牌hythiol-c premiere
早晚食..每次兩粒..一樽可食到一個月…佢一個療程要食三樽,即三個月
食左一個月….個個人都話我白左…
依家差不多食左兩個月了….(我出街個身冇查防哂o既習慣架)
我覺得效果真係好好喎…
成個人真係整體白左, 仲要冇咁黃…我真係好開心呀!
唔知食埋最後果一樽….會點呢…
一個月後再report喇~
等我呀!!!!

沒有留言:

張貼留言