2011年4月5日 星期二

保水都要講耐力

岩岩過完生日…
又大了一歲..
哎呀…者係又老了一年了…
我唔要老啊~
狂歡過後~
又係時候同自己執一執了…
因為仲有除夕啊~
keep住精精靈靈去迎接2011..
唔好嚇親d親朋戚友呢~
今次要多謝she.com x kose cosme decorte的邀請~
試上 moisture liposome新出的 eye cream
changing your skin destiny
「肌理水嫩細緻」、「明淨透明感」
「柔滑細嫩的觸感」、「無瑕彈力的肌膚」
「令人能忘記真實年齡的年輕感覺」

好吸引的宣傳字眼啊~
讀biology出生而在醫護界工作的我..
很早就對liposome有一點小認識
liposome若似三夾板
把水溶性物質包在球心
油溶性物質夾在球皮膜層內
所以可以當水性物質及油性物質的傳輸載體
而且結構與人體皮膚細胞成完全相同大小卻只有細胞的1/300
可輕易穿過皮膚角障壁層
不受肌膚自然保護機制影響
讓活性成分到達底層釋放
使得一些不容易為肌膚吸引的成分
都可以確實被肌膚吸收
發揮美容產品的最大功效
kose cosme decorte致力研究
標榜掌握美肌的關鍵在於肌膚水分及滋潤度
要有效禦防老化…
就要時刻注重保濕啊~~~
哈~
歷久不錯的真理
加上新穎先進的護膚技術
效果好令人期待呢~
今次除了eye cream
仲有同一系列的essence同cream
夠哂全面~
先來試試這個
moisture liposome 保濕精華
水水我質地查上時感覺笠笠的~
隨後慢慢輕怕…
感覺保濕精華溶入肌膚底層~
唔駛30秒~
笠笠的感覺離我而去~
而且肌膚變得好滑好好摸啊~
感覺水水的~脤卜卜的~
充滿彈性
再來試上
moisture liposome cream保濕面霜
質地易推~
而且好快吸收
稍稍按摩
就可以完全滲透
完全鎖住水份~
一整天都感覺皮膚潤潤的
完全係耐力的表現啊!
天氣轉變都完全唔覺皮膚有問題!
最後試上新品
moisture liposome eye cream 保濕眼霜
用上3 天~
眼仔的疲倦走哂~
變得精精靈靈
就連近日日夜狂歡
黑眼圈都依然跟我絕交
眼仔變得緊緻明亮~
而且不油不笠
上眼時有涼涼的感覺
很relax~
滋潤度滿分~
加上liposome~
長效為我鎖住水份…
細紋都輕輕淡了呢~~~
勁推啊~~
用上moisture liposome系列
完全感受到要保水…就要保得夠徹底夠持久
就好似做運動一樣~
有爆炸力之餘~亦都要有耐力~
kose cosme decorte moisture liposome
係呢一方面就真係攞滿分呢~~

沒有留言:

張貼留言