2011年4月5日 星期二

係紅磡灣天澄閣攏酒~小心你的酒~

在剛過在紅磡灣天澄閣擺酒
好老實的說落訂的時候明知道
地點真係不太方便….
老人家知道已經有點不滿…
但因為個場實在太靚~
所以都照去碼..
我地本來開15圍~
但到頭來開了21圍
不過席前小食叫佢加一點都不行…
我地都算…
一整晚其實場地..食物..曹生同肥仔的招呼都很讚…
晚宴中我地除了利是..仲比左千幾二千蚊tips~
滿以為一整晚大成功..
就係婚宴後的當天
鬧新房的時候
有親戚同我反映當晚待應黑面的問題..
事原係我的親戚是用左手的…
已叫上菜的過一個位作上菜..
待應唔理都不突止..
仲要黑面..
上多兩度菜就叫待應唔好分菜喇~
點知待應話唔得要分..
大家當時已串來串去,,
最近阿待應話咁樣不如唔好分菜喇…
而我親戚當然即時大聲叫好喇~
不過一整晚對住個黑面待應真係唔好受..
我以為係個別事件
未有向天澄閣反應
再過多一天..
老人家跟我說原來當天的酒吧出了很大的問題
先是不對數..
明明帶了16支xo過去..
放出來的卻欠兩支
再問一下酒吧..先說羅漏了出來
好了,,,我當係誤會..
老人家都變得有介心..
到最後回返八支酒!
居然有六支係開左!
當中五支係滿一滿未飲過..
一支係飲了一小杯的份量
事情發展到咁…
好難唔聯相到有關方面係唔係有心玩野!
好老實.
做酒吧的沒有可能會一早開哂所有酒罷…
又不是紅酒…又不需要疏氣!
冇可能一次過開哂人地六支xo罷~
又唔係汽水
係xo啊~
要清哂一支都要好一段時間吧!
大過份了
係唔係我地唔出聲話酒吧羅漏左兩支酒..
咁佢地先唔會玩野?!
剛剛已給天澄閣反映..
曹生亦已跟我回覆了..
不過都是不令人滿意的答案
從來辦喜事都是想老人家高興
現在老人家有被玩的感覺
做後生的真的不好受啊!
身為blogger的我..
我手寫我心~
這一篇會在我那些blog上出現
不是全心跟天澄閣過唔去
而係只想說出事實
一間一年會辦上過二百場喜宴的天澄閣..
連最基本的存酒的數目及開酒處理的方式都辦不好…
真的不知說什麼
說出來是讓想在/即將在天澄閣擺酒的大家留意一下..
亦請有關方面知道事件對我們來說的嚴重性~

沒有留言:

張貼留言