2011年4月5日 星期二

無飯煮婦~冬日美肌消脂全靠你~

婚禮過後~
日日放肆大吃大喝
完全忘記出年三月的擺酒慶典
回來了三個星期, 足足肥左八磅!!!無錯, 係八磅啊…
一向無咩減肥心得的我~
收到she.com x 易纖諾的邀請
試飲易纖諾trimec最新出的收腩湯 <蕃茄湯×蘑菇湯>
入唔得廚房的我
叫我煮個公仔面都好艱難
今次收到邀請, 聽到係湯果陣都打個突~
我。係。完。全。唔。識。煲。湯。呀。。。
得知係沖劑之後~
完全係想試想試~
今次真係及時雨啊~~
DSC04386
一盒有5包蕃茄湯粉末 & 5包蘑菇湯粉末
DSC04391
每包收腩湯的脂肪含量比一般罐頭湯少三分之一
蛋白質高3至5倍
纖維素更高達2倍以上
是滋味又有營養的消脂餐湯
DSC04387
易纖諾trimec收腩湯備受營養師推介
是滋味又營養價值高的健康餐湯
收腩湯採用日本最潮的3l(卡尼汀、麩醯氨酸及甘氨酸)氨基酸纖體法原理
三鎚連環截擊消脂
以300%消脂能量加速身體新陳代謝率
持續廿四小時燒脂
加入消脂飽肚成份甲酸鉻
於餐前飲用
即時將食量下降50%
熱量吸收相對減半
獨有專利高纖配方fibersol-2
長效吸收腸內脂肪及毒素
促進腸道蠕動,達排毒潔腸功效,同時更可改善皮膚質素
而且有豐富維他命
當日的蕃茄及蘑菇有助擊退自由基
同時有抗氧化功效
做法:
將一包易纖諾湯粉末倒入杯中
加入約150毫升熱水
攪拌至完全溶解即可~
可於餐前食用,亦可當代餐, 個人喜歡加上一點梳打餅就好夠了~
DSC04400
還有10日keep fit餐單可跟住食
每日建議 飲用1-2包
蕃茄湯
好有天然蕃茄+青菜味~
易入口~不油膩
蘑菇湯
聞落跟一般忌廉湯無異
有粒粒小蘑菇, 豐富了口感
一樣易入口~不另人抗拒
跟老公一人一包的試飲三日~
磅數雖然冇咩改變
但食量明顯減少了
因有飽肚感
零食都食少左呢~~~
長此落去, 我倆的肥肚腩
應該好快同我say byebye喇~
易纖諾收腩湯
無飯煮婦, 冬日消脂全靠你
有時間可看看我拍的video啊~

沒有留言:

張貼留言