2011年4月5日 星期二

科研活化助我返老還童

得到BE n SBAA 18科研活化青春中心的邀請~
接受一個價值5880的
FRAX-R激光收緊去皺

激光脫毛就做過者...
大鄉里的我真係未做過激光facial啊~
都真係咪話唔驚呀...
不過我貪新鮮....
而且成日聽人地講激光facial有幾好有幾好...
其實個心成日都心思思想試架喇....

SBAA18
本身約左星期一做...因為跟SBAA 18的同事溝通上有小小的誤會
之後改左做星期二~(係deadline啊~)
但突然又醒起原來星期二我要去飲
打返去~
星期一已經full了~
仲以為自己miss左呢個活動之際~
超好人o既SBAA 18 staff打返比我...
話比我係星期三做~(已經過了deadline, 係交文日啊~)
嘩...真係好開心呢....hehe

上到去位於銅鑼灣信和8樓的center~
美容顧問兼美客師阿faye笑容滿面地招呼我~好nice呢~
帶了我入房, 仲遞上一杯暖水~
填過問卷又傾下計仔~了解一下今日做咩facial~
(比人問書呢~好彩我有做功課啊~he~)
阿faye就好詳細咁解釋清楚今日為我所做的
FRAX-R激光收緊去皺
的作用,原理同步驟, 而且仲不斷提我做完面會好紅, 一定要勤保濕同埋查防曬!
而且即日仲唔可以化妝同埋完全療程黎係唔可以即使濕水啊~

原來FRAX-R激光收緊去皺
採用突破性「立體陣距」模式, 以「分段式修補」概念
將1550(nm)波長激光, 有規則地穿透肌膚真皮層
促進骨膠原生長, 有效減退皺紋, 收緊提升, 淡化色斑, 嫩膚緊緻, 收細毛孔
更被公認為目前最有效對抗肌膚衰老, 修復曬傷肌膚及淡化暗瘡印的非入侵性治療

SBAA18-1
嘩~聽到都流哂口水喇~樣樣效果都岩哂我呀!!!!呵~
然後用上呢部機為我做皮膚分析
結果係...嘩~底層好多印啊...平時都係以為自己有暗瘡印者..
真係唔知自己底層咁多斑咯......點算...
快快要阿faye小姐出手打救我啊~
入到美容室
洗好面

SBAA18-2
先塗上麻醉cream麻醉面部及保鮮膜, 待20分鐘
麻醉cream可有效減少療程時的不適, 亦可減低激光療程時的意外發生
(咁又係...痛就郁..郁就真係易生意外啊~)

大約20mins,阿faye回來摸摸我的面並測驗一下我臉部的感覺, 問我是否感到「麻麻」和「硬硬」的感覺!哈, 雖然可以感到佢觸摸緊我,但就是硬硬的, 好似隔左幾層咁呢...
之後貼上眼部膠膜
因為戲肉到了~打激光啊~
用那1550(nm)波長激光的噴頭測試好激光的力度後
SBAA18-3
先為全面打2次, 然後再重點在有需要的地方打多一次
阿faye一路打, 一路問我的感覺如何, 又叮囑我打到敏感的部位...可能會比較感覺強勁

老實說..我真係覺得打激光時有d痛啊,而且好似被火燒咁...不過因為每打幾下, 阿faye都會幫我掃掃面, 舒緩一下...特別是額頭及眼旁近太陽穴,真係痛到呢...又熱又痛啊,(我承認我是比較怕痛......)不過最後都係忍受到的情況下完成...
整個打激光....大約打了我十分鐘左右喇....阿faye一路都好誇地跟我講有幾痛有幾紅..
打完激光後,我的結論係....都唔係忍唔到我痛呀! 面確實很紅,而且感覺刺痛和熾熱,但又未至如紅到似關公啊~hehe~~其實阿faye的做法我好欣賞, 講得誇d,等我做足心理準備, 到最後望見完成療程後的自己....完全可以接受咁樣紅住出街咯!!!
最後敷上冷涷降溫的保濕gel
保濕gel超冰涷,但我反而覺得好舒服啊~因為面確實有被火燒的感覺...敷上後面上的刺痛和熾熱感立刻消失!待10分鐘就完成喇~
查上cream及防曬...就可以走了~

DSC09556
而其間..阿faye都不斷提我要注意的時情~
哎呀~你真係好長氣呢~~~呵~不過真係好細心啊~呵呵~~
返到屋企一望...嘩...滿面而油...毛孔變明顯,而且仲好粗啊~火熱的感覺還在...
快快敷上保濕mask...一敷完...充滿光澤呢...呵~
我會日日敷mask~期待7天後的我呢~~~

沒有留言:

張貼留言