2011年4月5日 星期二

上一篇 d眼睫毛長得濟~戴唔到眼鏡添~~哈哈~ http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=56768 獲得一致好評~ 今日~就出一篇睫毛變長的過程文~ 希望大家繼續支持啊~ 首先要多謝the ztyle n kesalan patharan x anastasia 今次出動體驗美睫種植設計及眉形工學設計療程 一入到去, staff小姐好好笑容的招呼我~ 仲比時間我周圍影相~ 先來是代表kp的erica同我傾計~ 填下問卷,了解一下我適唔適合做植毛~ 之後就解釋一下今次的服務:日式種植眼睫毛 植毛比貼假毛來得更自然方便~而且有效改善眼型 呢個潮流係由日本kp引入香港 每位專業eyelash designer都係日本接受過嚴格訓練 佢地會因應客人的眼型及喜好, 將不同款式的睫毛效果亙相配合 tailer made一個全新, 適合客人而又令客人稱心滿意的款式 經了解~ 我本身睫毛短+疏~而且都幾傷下~有折斷的情況 兩眼睫毛的數量不一~右眼比左眼少毛 所以erica建議我做 doll 款(即中間長~頭尾短~)長度係用11(中間)9(頭尾)+ 翹 +粗款 而且仲會替我增加右眼的volume~ 好開心啊~滿心期待變長後的我呢~ 呢間係今次的治療房 erica先替我清潔睫毛, 並在眼下敷上eye mask~ 再用膠紙分開我的上下睫毛 咁樣,既可防止膠水黏到下睫毛,又可有效看清我的上睫毛, 仲可滋潤眼部幼嫩肌膚呢~ 一路植毛~其實我咩感覺都冇~只係不停同erica傾計 佢教左我好多睫毛護理的東東,而且我地天南地北, 時間好快就過~ 最後用冷風器冷凍及穩定睫毛造型,令睫毛更翹 其實完成後我真係好滿意,好自己而且一d都唔吉眼,因為erica係離根部1.5mm先植上假毛 又夠長又夠翹~睫毛超級有存在感~眼仔精靈有神, 變得大了活潑了~(果然係doll款) 但因為kp的做法係一真先植一假毛,而我本身係右眼比左眼少毛 形成有少少唔balance,不過唔細心睇…..真係唔覺的 唯一的不滿…真係我略嫌唔夠volume, 不過呢個係我本身的毛髮唔夠多… 我都知erica已經好努力了~今次真係多謝你~ 依兩日出街對眼咩都唔駛攪~都精精靈靈~眼線都唔駛畫啊~ erica臨走前仲再三提我 植後首四小時不可濕水~ 卸妝的時候, 一定要清乾淨d油,因為植上的毛係有光澤的,有油份積聚會變得暗啞架~ (所以我都轉左用卸妝水了~) 要用梳眉毛的梳整理眼睫毛,因為植左毛黎睫毛明顯哂,一亂就好覺眼架~ 之後就到了修眉的環節,由anastasia的阿cat接手替我服務 同樣的~做過問卷,了解了我的喜好 就開始了~ 我本身有嚴重我高低眉~眉山的位置的骨位係一凹凸 cat都話我好難修呢~(基本上個個替我修過眉的都說一樣的話…真傷心) cat畫了幾筆後,我一睇….真係忍唔住大笑啊~ 看到自己的小虎眉~~~~~~~好過穩 畫好眉型~ 就上wax, 一址….爽死了~(話唔痛就假的~但我接受到啊~) 再睇睇鏡….好乾淨啊~真係兩三分鍾就清哂我的雜毛 梳一梳~再清一清及調整好眉形 但當我坐起身一睇….ooooo….依然有嚴重的高低眉啊~ 阿cat真係好好人的再細心跟我分析 再重整一次~ 之後就有大大改善喇~當然未致於完全balance, 但要細心睇先覺得有高低的情況 之後cat替我畫好眉(好細心教埋我點畫, 手法,畫法同畫的方向~) 再做小小highlight 就完成了~好乾淨好快手~而且阿cat真係好nice好貼心~ 佢仲約左我之後返去做佢的model呢~hehe~ 來完成圖 及前後對比圖 今次的體驗…不單得到滿意貼心的服務,而且仲學識好多野,平常以為岩的….原來係大錯突錯架….從今起….不單要好好護理我對眼仔,仲要小心護理一直被我忽略的眼睫毛啊~

激光療程過後..
面部皮膚真係乾到係朋友
再加上近想天氣又凍又乾..
打完激光果一晚..
皮膚真係好緊呀!
並唔係緊緻果個緊~
而係繃緊果個緊呀!
好彩及時得到the ztyle x olecule的邀請
試上
moisture b5 moist+ replenish barrier repair
覺得自己好幸福啊~
新品的試用好似時間岩岩好咁..
一打開catalog見到…
replenish barrier repair
鎖水修復精華

係專for偏乾及激光療程後作修復用..
就二話不說將佢塗上面了~
精華質地水水的
無色又無味
推開後有發覺原來唔係水咁簡單
佢係一支吸收得好快好快
狀似橄欖油卻又不油不膩的”油”啊~~
因為完全未有笠的感覺
我就係咁係咁塗上面
哈~
真係因為太乾了吧~
我塊面係塗幾多就吸收幾多~
勁!一d都唔好waste啊~
用後一整個自然光澤~
繃緊的感覺沒有了~
因為打完激光後要充分的保水~
今之真係愈塗愈漂亮啊~
一整個大推~
而相對
replenish barrier repair
鎖水修復精華

另外的一支
moisture b5 moist +
b5內外水潤精華
質地真的杰~
感覺得到有大量的透明質酸
(有做過透明質酸faical或者用開透明質酸產品的就明我說什麼了)
內含大小復成透明質酸粒子…
先以小粒子注入真皮層
承托細胞組織架構
當中的vit b有助改善新陳代謝
刺激膠原增生
修復dna
防止水份流失
豐滿肌膚底層
改善老化鬆弛跡象
再以大粒子於表皮層吸收空氣中的水份
即時提升肌膚的濕潤度~
用後水水的
面部肌膚脤卜卜的
充滿水份的彈性
米睇佢各得15ml~
我用左兩個星期…都係用左1/3咋~
好耐用的呢~
moisture b5 moist +
b5內外水潤精華

配合
replenish barrier repair
鎖水修復精華

呢兩支product真係激光treatment後我的最愛啊~~~~

沒有留言:

張貼留言