2011年4月5日 星期二

sofina夏季美白防曬工作坊

好高興得到the ztyle同sofina o既通知
出席sofina夏季美白防曬工作坊
我係早場~而且又怕唔識路, 所以一早起身洗過面真係咩都冇查就出發去金鐘!
等埋其他約好左o既sis~六七個咁喇~
就一行人衝左上去攪攪陣了~
去度ba就幫我地做皮膚分析
因為咩都冇查o既關係(only查左cream)分析o既結果真係嚇親我呀!
之後就去試sofina好出名的泡泡洗面唔試又自可…一試~我同bear sa都超喜歡
好想即刻買呢~
因為質地軟綿綿好舒服, 洗完面過左水塊面仲即時bright左呢……
不過我地最尾都冷靜到…因為唔可以失禮人架麻…
洗完面, 上返lotion, 仲敷返個lotion mask當急救
係呢個時候, 因為都要等其他sis埋好位, 所以我地就勁影相喇~~
呢幾位…大家識唔識呢?
先黎由關根智子小姐….講解一下一般破壞皮膚的原因
汗水令皮膚粗糙
冷氣影響血液循環, 令皮膚暗啞
紫外線形成色斑, 加速老化
了解左呢d小常識後, 就由關根智子小姐教我地正確上lotion同emulsion o既方法
model小姐今日真係好攪笑呀!不過真係靠佢重覆又重覆咁做正確面部按摩的步驟, 我依家真係入哂腦呢~
“3+1″ 即係倒三下, 查暈全面, 之後再倒多一下(其實係睇自己需要)再重點查較乾燥的地方
除左試左lotion同emulsion, 仲試埋美白精華同重點去斑筆呢, 一般美白產品都係較乾的, 但呢個問題從來都唔會出現係sofina身上!幾年前用過sofina o既美白精華, 真係好work而又唔乾!不過由於價錢問題, 所以冇再用到…今日再接觸到, 又引起我買返佢o既念頭呢…因為佢較之前的質地更水呀!查完真係爽而不笠呢~~~~
之後就由josephine lee小姐重點介紹今日產品
包括成份同sofina家的產品如何幫我地延緩衰老而又同時美白
最後, 我地化返小小妝
羅返份禮物就結束左期待左好耐o既workshop
未走前, 仲走左去佢個counter攪攪陣呢~~~~~~~死喇~好多product我都好有興趣, 點算呢…..
返到屋企, 再影返個全家福~

沒有留言:

張貼留言