2011年4月5日 星期二

clinique facial again+ beauty diy

上年年尾, 完成左一肚氣o既clinique faical @ facessss之後(我有出過文架都)
明明講過唔會再回頭, 因為實在係太差太差…(我明明係moisture surge fans黎架麻…)
但尋日見到都市日報clinique o既 promote
200一次facial,而且仲係敷moisture surge o既paper mask…….
又可買返佢o既product…佢仲要出左一set moisture surge勁抵!!!!
就忍唔住比多次機會佢喇.,..
今次我book左荃灣綠陽….serve 我o既叫yoyo~~
一入到去yoyo就好好招呼,笑面迎人..真係同上次果位黑面ba好唔同…
check水份(今日我有七十幾),洗面,按面,上mask o既手勢…….唔可以話好好..但當你試過一個最差o既..你就知道yoyo都係用心幫你按,唔係是是但但查左就算果隻..每個step都講得好清楚…而且唔會無喇喇又凍冰冰咁撻落黎塊面度!!!今次我係一路敷一路訓,,真係好正…
完成左後都唔會好hard sell, 都係教返我一d我有興趣o既product, even我最尾都只係買左五百幾果一set野, 佢都冇黑面,仲主動比sample我,叫我試岩先返黎…今次真係比得好開心呀!!!!!
講返個mask,敷完真係好水水…本身水份七十幾,敷完係九十幾咯…仲要一d都唔笠咯….真係開心死呀!!!!
下次買野,我都係去搵yoyo….唔會再去facesss了~~~
以下係今日買左的set
同場加映..行過卓悅見到….買埋佢返黎…哈~~~

沒有留言:

張貼留言