2011年4月5日 星期二

facial clear gel

發文發上癮~
今次介紹的係一支peeling~
我係日本帶佢返黎的
無色無味~
DSC06594
洗完面, 乾手乾面上~
再輕輕按摩……就有好多白白地肉肉地色o既擦子膠碎走出黎!
DSC06595
(我試過冇落妝/冇洗面就用佢!卒出黎o既就係黑色o既擦子膠碎!)
用完唔會笠黐黐~仲有種亮白左o既感覺,連咀仔的死皮都卒哂出黎….
但我習慣會過多次洗面咯!
最後要講既…我試過用以下的steps:
洗面..peeling..洗面..再peeling..
第二次係一d擦子膠碎都卒唔到出黎….
呢一點就同queenie 個blog好唔同(佢用果支peeling係用係所有物件度,都有野卒到出黎的)
個感覺係塊面乾淨左…就唔會卒到野出黎咁!!!!
因為之後怕整污部相機… 就冇再拍個result…. 下次等屋企有人幫我影果陣…我再post個result出黎喇!!!!!!

沒有留言:

張貼留言