2011年4月5日 星期二

新年大快樂+碎碎念~公佈covermark抽獎結果

新的一年….大家都要大快樂啊~
身體健康
事事順利
財源滾滾
女的要變得愈來愈靚
男的要變得愈來愈man!!!!!
2010年於我來講..
真係好特別的一年..
開始enjoy生活
開始放下男人,跟好友們來一次痛快外遊
開始寫beauty blog..
開始愛美
開始參加試用
開始參加event
開始認識得到各大品牌各大網頁的靚靚pr
開始得到大家的支持
開始在事業上得到上司的肯定及提攜
開始成為人妻
仲有仲有..我終於踏足過五大洲了~呵~
還有很多…
我只是一個小小的腳式..
完全豪不起眼…
但都已經得到很多..
只希望2011年會來得更好
我會努力
做好人妻的本份
做好身為治療師的工作
做好blogger的責任
當前最希望的是..
攪好個婚禮
hehe~
早前的
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=74724
得到大家的支持
好開心啊~
難得大家唔介意唔係新款..
而且係我係covermark的sale中買的舊款貨
因為colour tone偏黃…
(我買的時候係我去完埃及……曬到又黑又黃..過了成年都白唔返的時候啊…..)
所以如果中了獎的sis發覺唔岩colour..
真心希望可以再送比下一位sis啊~
好希望幫呢兩盒粉搵到真正岩用的主人呢~
(因為tz有大多白底的sis了~)
岩用的..有時間就出文分享下喇~
我一定大大力支持呢~
hehe~~
抽獎的過程未有拍下啊~
大致是分了兩條隊
一條是給較為相熟或經常支持我的sis
(呵~你們有兩次中獎機會啊~)
另一條是給所以有份參與的sis
以下是幸運兒啊~
angel
彤彤tung**
希望大家快快send message比我
睇下點樣方便將禮物送到你手上喇~~~~

沒有留言:

張貼留言