2011年4月5日 星期二

美夢成真大改造~~爆走肥腿~~第一章

早前得到通知參加
the ztyle x dr. renew專業醫生美學中心 < >夢想成真大行動
一見到, 諗都唔諗, 就即刻參加喇~
為著我出年o既人生大事而努力麻~
仲記得當時要寫出自己大改造o既原因
呵~咪就係
“我要結婚了, 跟一起了十多年的他結婚……
廿幾年冇著過短裙仔的我, 好想係呢個大日子, 著上一條短裙晚裝, show一show腳, 跟他踏入人生另一階段”
我真係好想架~我果對廿幾年未見過人o既肥腿, 唔知有冇可能重見天日呢~~
11/7/10接到dr renew電話
第一次接觸, staff態度都好nice呀! 約實左16/7/10進行大改造
好了,到了15/7/10黃昏 dr renew o既staff打黎confirm………一路都以為自己過銅鑼灣clinic, 仲擔心緊搭地鐵時多人都死, 又諗起果種迫法, 真係一額汗呀! (我係九龍人呀!)
點知到左夜晚, 收到dr renew打黎問我會唔會想係tst果邊clinic, 嘩, 一聽到, 當堂開心哂!
今次 the ztyle n dr renew o既安排真係非常好呀!方便哂我地, 值得一讚!
16/7/10膽粗粗走上去
一入到去, 個個staff都好nice咁同我打招呼
招待我o既elva好快就帶左我行左clinic一個圈,邊行邊介紹一下clinic有咩service, 其間仲問我駛唔駛影下相, 因為之前都好擔心影相呢個問題(睇完大家o既share) 但elva同我講, 唔影到人同機, 就任得我點影~ 嘩~即刻放心哂呀!
tst協成行呢間無銅鑼灣呢間咁大, 但勝在地點易搵, 又近醫生喇~ 手術室同treatment房好近!
而且都有浴室同更衣室, 好方便企理而且乾淨~
之後就入consultation room傾下計同填問卷
同elva傾過,佢了解左我o既”夢想”之後
佢就同我做測試, 了解左我小腿係超結實型……….
佢都好老實同我講, 我o既情況比較難攪, 而且一定唔會一次就ko到…………
(我都知…但聽到果刻真係好失望, 我有問過可唔可以試下botox, 但今次活動唔包呢…而且唔係永久…)
之後佢就介紹左呢隻
tnt”"升級版爆脂療程”" 比我~
原理係….
導入空氣波落去腳部脂肪細胞, 之後令到空氣波係腳部脂肪細胞中爆裂
咁樣爆左o既脂肪細胞就會經由我地o既排泄系統排走
因為經由我地o既排泄系統排走脂肪, 所以完成療程後一定要多飲水,而且係小便中亦有可能見到油份
“”升級版爆脂療程”"相對從前o既溶脂好唔同
一般溶脂都係整細脂肪細胞, 但一旦有營養吸收, 呢d細左o既脂肪細胞就會脹大返
就等如我地話o既反彈
“”升級版爆脂療程”"係完全令到脂肪細胞爆裂排走, 所以反彈機會小好多!
當明白哂個療程之後,我就係consultation room度等elva佢地準備
我就無聊又興起, 影下相…
肥腿出黎見人喇~(希望唔好嚇親人喇~)
雙腿實實的…肌肉發達, 而且有大細腳的情況, 腿部淋巴腫脹流通不行(oooo…bad comment呢)
之後elva 帶左pheobe來, 佢係我今日o既美容師呀!
相當nice同好笑容呢~
三個女仔講講笑笑咁入左treatment room(由見面到byebye都未停過講呀!)
鎖哂d貴重野入locker(咁岩我個locker鎖壞左呀!)
換埋衫…(嘩, 呢件野無咩安全感咯, 好鬆且透呀!!!次次都係開件新, 乾係乾淨, 但唔環保呀!)
就出去磅重了(我好肥呀!又矮, 你地見到唔好笑)
好了好了~最緊張…..就係度腿影相了~
醜婦終需見家翁….(謝絕留言話未見過咁肉酸咁花咁粗o既肥腿呀!!!我唔想聽呀!!呵~~)
肌肉真係好發達, 好實, 皮膚花花的, 淋巴位好腫脹(無眼睇呀!)
之後就訓底~elva仲問自動我駛唔駛幫我影多幾張
哈~夠了吧!腿上的3 個黑點係度腿的landmark呀!
開始前elva好詳細咁講我知佢地會點樣做, 做幾耐, 我會有咩感覺, 而且會聽到咩~
再三問我身體上的問題, 清楚了解我適唔適合做是次療程
仲叮囑我有咩唔妥要即刻搵佢!
開始了~
(又係elva幫我影的)
查上減肥膏
好大隻腿呀~~~~~
每邊做十分鐘, 唔痛的, 開始時好似比人按摩咁, 舒服的
之後慢慢變得好酸呀!好似跑完步果種”冤冤”的感覺
而且耳仔仲會聽到好尖o既聲呀!呢d好尖o既聲得我一個人聽到架咋~係高頻聲波黎架~
幾分鐘過後, 就開始有針結的感覺, 因為脂肪細胞爆裂緊~~
做完一邊後
右邊的腿變得淋了, 摸落軟軟的無左邊的實, 而且皮膚好像firm了一些, 仲白左d喎!(唔通係錯覺?!)
elva話淋巴通了, 皮膚就會變白了
再做埋另一邊
哈~完成後眼看的感覺差不多呢~~~~~不過雙腿變得淋淋的, 軟軟的
之後pheobe用浸滿精華的繃帶同我包腳, 再加上保鮮紙, 呢個step係用黎收緊線條同定型的
時間係三十分鐘
而我就訓足三十分鐘, 因為做完部皮機真係好似跑完步咁, 對腳好”冤”好酸呀!攪到好累咁呀!
事後相(都係elva主動幫我影喇~~~~)
度埋腳, 換返衫, 我已經急不及待要去洗手間了, 但又唔覺小便時有油份呀!!!
(忘記影企係度o既事後相添……)
著返條legging先記得影…sorry呢~
眼看好似冇咩大變化, 但數字上, 每邊瘦了0.5cm~摸上手淋淋的, 而且我覺得企係度時個人輕左咁呀!
之後elva問我感受,哈, 我話效果真係唔明顯喎! 佢話一定係咁, 因為會同我整淋左肌肉先..之後就會明顯架喇喎!仲叫我係呢個trial period盡量返黎做多幾次, 希望效果會出d~因為佢都想我入到十強呀!!!
約埋下一次appt就走得了~(又要再去多次洗手間, 哈都係無油份呀!不過真係去密左呀)
真係多謝係呀elva~我好期待我地下一次見面呀!
仲有多謝the ztyle n dr. renew呀!!!!
希望真係有美夢成真o既一日喇~
(ps:我係去tst協成行的, 呢度環境夠靜而且舒服,staff好nice而且解釋得清清楚楚, 又絕無其他sis所遇到唔比影相o既情況, elva仲好主動幫我影添呀! 雖然未係好多效果, 但暫時o既印象都仲係滿分呀!)
送多張~

沒有留言:

張貼留言