2011年4月5日 星期二

試用試用...毛虫都鍾意試用.......

好耐都冇中過試用了…
即使是從前中的..
都冇特別指明要出文
但係今次….
係佢喎…係一直想試o既shu uemura cleaning oil….
仲要咁大支喎….收到電過話果陣真係好開心的呢…
最意想不到o既係…
原來仲有一set三件o既product!!!( (cleaning oil mini size, foundation + base)嘩..真係既驚且喜呀!!!!
我一向用開shu uemura o既foundation 已經年半..
564係去完埃及(囇到黑哂)買的..
164係我之後慢慢白返而買的…
而家岩岩去完新加坡..我就564 + 164咁用
家陣有埋764…嘿..我真係要試下點combine黎用先最岩我呀!!!
今次真係開心死呢~
係呢度要多謝the ztyle.com 同埋shu uemura呢……
期待試用後帶來o既效果呢~~~

沒有留言:

張貼留言