2011年4月5日 星期二

“盒”心合意的驚喜滿分~食物七十分~服務五十分~

早前得到tada tasty禮盒~
呵~好快就揀定了合心水的體驗
就是這個
休閒英式下午茶
(四人用)
最適合和家人或三五知己坐下一起品嘗精美的英式下下午茶
一邊品嘗精緻的糕點
一邊欣賞優美的景色
實在是一件賞心樂事

開開心心的約了三五知己到位於
1881 Hertiage Hullett House的Parlour來個afternoon high tea~
好high的地方~
好high的心情~
去到先知道原來一個afternoon tea兩人份就價值398~
那我們四個人~就正正是Tada禮盒的價值~800大元啊~
一來到就出示了Tada card
我們被安排到近門口的食風位..
當然係咁凍o既環境下係有室外暖爐~
不過我地係坐係近門口的食風位
而且室外暖爐只有一個…
真係唔夠暖啊~
不過唔緊要~
用興奮心情來搭夠
因為係Tada禮盒的體驗
係食物方面我地係無得揀的~
咁都好~
我都冇咩主意~
變得唔駛煩~
唯一可選的就是飲品啊~

好快~
待應就為我們奉上食物
每一件都係精緻的
可惜的是…
不太可口啊~
可謂睇得唔食得呢….
英式下午茶都試過好多次..
這間Parlour好似名過其實……….
冇咩特別好
亦唔算特別差…
冇特別的地方要讚
也冇特別的地方要彈…
至於飲品..
四個人都是飲了兩啖..
就放下了…
可能我們就是對coffee有一點小要求
這幾杯比MC cafe還要差的..
我都不知可以說什麼了…

好吧..
食物過得去..
飲物..算了吧
最令人無奈的算上是service..
要人沒有人…
不要人卻在你身邊團團轉..
講個話也要斷幾次..
而且上洗手間也未有明確指示
服務員只是手指指的..
帶也不會帶你去..
最終我係搵唔到..冇得去呢……

不過我相信我的係個別事件
看見其他blogger的分享也是ok的..
至於Tada禮盒..
idea我還是要讚的..
而且由揀禮物種類以至送上門及收禮物的驚喜方面真的一絕
我亦打算到Tada網頁選購一份適合我的好姊妹

而我這份試用
算上是我唔好彩..
揀到一間不太好的…
希望有關方便會跟進一下罷~

沒有留言:

張貼留言