2011年4月5日 星期二

17天的美西浪漫結婚行程 day 7(結婚首部曲)

呢17日行程係我老公寫架~~~
一個星期啦~~
到左美國已有一個星期啦~~
今日要去一個重要的地方!
before that, 要去一個放血的地方:
desert hills premium outlet
一個 coach 就可以將我地的行程 delay 左2個鐘!
銀包輕了一點…
人會變得空虛…
好啦~~ 揸左成日車, (坐左成日) 終於到左個神性 ( 係呢個’聖’先岩)
地方:las vegas
第一站, 2話不說, 車去
courthouse & marriage license bureau
入夜後, 只有一, 二組辦理中….
我地好快咁走左去八號窗….
交左較早前係網上埴好的form…..
簽左2個大名…..
kiss kiss ….
哈哈哈…你大半個人都係我架啦~~~hohoho…
(仲有一步….)
時間還早, 走了 old town 一轉,
live band, beer,sexy girls 賭場, 街頭show, 各樣人物造型,
超長天花板投射….
這就是 vegas ….
今日之最
記綠我們另一個生活的開始…
再多一點點~
是日的爛面…
打後的..我執了小小相…冇可能post自己爛住面罷..
第一次自己入油..
在outlet
繼續向outlet出發~
周圍都見到的sale~
由朝買到晚…
買完後…我給你深情一吻來答謝你無限供應vitaman m..你這是什麼咀臉!
只不過是買到車尾箱爆滿罷..

下一站~我們結婚去~step1
美國的婚姻註冊處
等待文件處理…
留心聽書…好緊要的步驟啊~
傻佬簽喇簽喇~
到我簽了..
成為人妻..不知如何是好…
甜甜的一吻~
擾攘太耐了…連個食q都來恭喜我…
不太美的事後圖~所有東東記在腦中……
再逛一逛vegas這個不夜城..
table dance~
回酒店check in已經是點幾兩點了~
哈….
明天要行禮呢~

沒有留言:

張貼留言