2011年4月5日 星期二

美夢成真大改造~~爆走肥腿~~第二章

有幸參加了
the ztyle x dr. renew專業醫生美學中心 < >夢想成真大行動
重溫第一章: http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=52599&cid=996401
尋日做了第二次療程~
臨上去前~買了小小cake比dr renew 的staff
因為我真係好滿意佢地上次的service呀!
不過我相信我個cake太細喇~真係唔知原來dr renew clinic入面咁多staff….
唉…實唔夠分喇…
不過都係小小心意~希望唔好嫌棄喇~
入正題
還記得嗎?
我做的是
tnt”"升級版爆脂療程”"
原理係….
導入空氣波落去腳部脂肪細胞, 之後令到空氣波係腳部脂肪細胞中爆裂
咁樣爆左o既脂肪細胞就會經由我地o既排泄系統排走
因為經由我地o既排泄系統排走脂肪, 所以完成療程後一定要多飲水,而且係小便中亦有可能見到油份
“”升級版爆脂療程”"相對從前o既溶脂好唔同
一般溶脂都係整細脂肪細胞, 但一旦有營養吸收, 呢d細左o既脂肪細胞就會脹大返
就等如我地話o既反彈
“”升級版爆脂療程”"係完全令到脂肪細胞爆裂排走, 所以反彈機會小好多!
呢次係完成第一次療程時影的
瘦了半寸的小腿,腿變得淋了, 摸落軟軟的,而且皮膚好像firm了一些, 仲白左d喎!
今次流程同第一次一樣~
before 圖
又要大家睇我的粗腿了
先來度腿
先做左腿…..
每邊一樣做十分鐘, 唔痛的, 開始時好似比人按摩咁, 舒服的
今次好快就慢慢變得好酸呀!好似跑完步果種”冤冤”的感覺
而且”冤冤”的程度比上一次厲害
耳仔依舊聽到好尖o既聲!呢d好尖o既聲得我一個人聽到架咋~係高頻聲波黎架~
過一兩分鐘就開始有針結的感覺,而且感覺比上次強烈(因為脂肪細胞爆裂緊)
但整個過程是接受到的~~
看到嗎~左邊的小腿變小了~(右上角的圖較明顯)
腿變得淋了, 摸落軟軟的,皮膚進一步firm了
再做埋另一邊
紮埋精華繃帶三十分鐘後
哈~完成了~做了兩次的爆脂,再一次度腿~
今次少了0.4寸,呵呵呵~
來個未做前加完成兩次後的圖
我真係覺得firm了很多啊~而且兩次療程,就即時瘦了差不多一寸,效果相當理想,即使有小小反彈,都是可接受的呢~(因為我無著束襪仔啊~)pheobe係第二次幫我稍稍按淋巴的時候,比係第一次真係無咁痛無咁塞,完成後整個人輕輕的,返完一日工的辛勞消失了,再去血併十個八個鐘都唔係問題呀!
最後係走的時候,著上係工作的地方提供的cheapcheap束襪仔(臨時臨急唔知去邊買呀~)
過程真的好高興~因為staff都好nice,而且地方夠乾淨企理,令有好放心交一對腿出黎任人擺佈,即時效果明顯令人滿意,staff亦無怒sale療程。。。。令人係無壓力下完成體驗~讚呀!
最後同elva傾…..因為發生左一d事,佢地臨事臨急開會決定所有試用blogger都只可book兩次
就咁…………………就完成了今次體驗了~

沒有留言:

張貼留言