2011年4月5日 星期二

良心出文~植完又甩, 甩完又植….終於精靈返哂~

加入the ztyle正式出文都係幾個月的時間~
好好彩地被邀請的試用大多都係有讚無彈的~
(好似我都踩過兩樣product呢…)
有朋友問…係唔係真係樣樣product都咁好~
我只想講…每篇文章我都係盡我自己力量寫出真感受….
我咁講並唔係有人攻擊我…
只係近期有一點負能量圍繞住我…
身體上的不適…..令我有點忙亂+亂諗野…
一切來得太順…是真的嗎?! 我值嗎?!
樂觀是我…何時變得多愁善感?!
我的選擇困難症又再度病發…………………….
究竟還應該繼續寫下去嗎?!!!
還是…
呻完~
早前出了兩篇文~
d眼睫毛長得濟~戴唔到眼鏡添~~哈哈~
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=56768
眼睫毛變得又長又翹~好易者~小心長得濟~戴唔到眼鏡好過喇~
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=56992
承蒙大家的支持..令我第一次成為編輯推介~收到email見到自己的文章真係好特別!
要多謝the ztyle n kesalan patharan x anastasia
邀請我今次出動體驗美睫種植設計及眉形工學設計療程
再出”整容”前後的圖
要留意全文啊~令我起死回生..
service同treatment effect都真係值一百分的
kesalan patharan x anastasia
完成活動個多星期..我的心情大喜大落..
其間得到一個價值$120000的treatment試用活動的邀請
兩個特別的試用活動(時間上還未能公開)
而最榮幸的是某大網頁的邀請成為pro chats的blogger~好像是一個身份的肯定
以上應該是令人高興的~
但我一d都無~
因為這幾天我的睫毛是這樣子…
意外吧~
早前還高高興興的出文…(太過心急了)未看清情況就快快來一個定案
已經好小心的保護…..
眼看睫毛一天比一天甩得多~(好彩真毛 無跟住甩咋)
心情真係差到…點解會咁….有諗過不如乾脆”刷”左佢算..
到 態度一百分的 阿cat同erica打黎follow up我的case~
同佢地講出情況…被佢地邀請回去解決問題
erica一睇我…其實我都知係我問題…因為我的睫毛從前試過意外地一整排斷哂~
而上次植毛…我又好想有一雙長長翹翹的睫毛
erica其實都提過我~話我好有risk會受唔起太長的睫毛
係我堅持要試
doll 款(即中間長~頭尾短~)長度係用11(中間)9(頭尾)+ 翹 +粗款
受唔起就係受唔起啊~ (人家專業的意見我係都唔肯聽, 結果又要麻煩到人了)
真的很內疚要erica再花精神時間跟我換上新的睫毛, 今次乖乖的聽erica的意見
換上較短的 doll 款
看~起死回生了~靚靚的精靈眼仔返黎我身邊…
過了五天…真的一條都無甩過!
一樣的自然, 一樣的精靈, 一樣的有神…
唔駛化妝都有深邃的大眼睛
he~心情即時好返好多….
亦因為呢件事~我再一次知道自己性格上的缺點(就係成日唔聽人意見咯)
再一次體驗得到 kesalan patharan x anastasia的專業
很有經驗的eyelash designer erica真係一眼就可睇出什麼長度什麼翹度的睫毛適合客人
呢種專業分析真係令我好欣賞
亦都同時明白到要用返適合自己長度+翹度的假睫毛,先可以令假睫毛維持得更長久
就好似我地平時對肌膚的護理一樣~用錯product….真係後悔莫及呀!
因為今次的體驗, 我清楚了解自己要好好護理我的眼睫毛~
我說過~將來再見到erica的時候(應該會很快~呵~)
一定要有兩排健健康康的睫毛
一定要植到長度13的假睫毛啊~
再一次多謝erica n 阿cat
再一次多謝 the ztyle n kesalan patharan x anastasia

沒有留言:

張貼留言