2011年4月5日 星期二

展現我的c curve

已經是好幾個月前的事了~
得到me! club x kanebo coffret d’or的邀請
參加了<me! club x kanebo coffret d’or 盛夏美人曲線彩妝班>
我好早就去到~
staff很nice的~好好招呼, 為我送上飲品
桌子上放著這些 (都係底妝的sample)
又著我先落好妝!
所以我一開始就試到kanebo 的落妝水同 impress ic呢條line的skincare~
原來落妝水可以好乾淨咁一take過落哂我的kiss me 架~~超心動中~
反而impress ic我覺得唔夠潤~因為鼻頭已經幾個月冇甩皮情況的我~
一用就即刻甩呀!(快過打針呀!)
弄成一整晚鼻頭的妝容都未夠貼服!
所以話,皮膚夠潤度, 個底妝真係會貼好多架~(又體驗到了)
妝落好了~
其他同學陸續的到場
而其他staff就先同我地黎個熱身~
叫我地著手整個blingbling小化妝袋黎玩呀!
嘩..
想當年我勞作食蛋的…
結果, 我化了很長時間, 黏到出哂汗, 又要用溶解液的幫助(因為我真係整到成手都係呀!)

卒之整好左…(小圖係我隔離的一位新相識, 佢都係整到一額汗架~)
都有滿足感的~哈哈~真係幾好玩!
之後就到佢出場

介紹一下品牌
原來coffret d’or係法文~
意指寶石般的寶盒
所以coffret d’or的product好講求包裝
你見佢件件product都靚到暈, 引死人就知喇~

之後又化妝師michelle小姐同model小姐出場
你睇model小姐, 不單樣靚靚, 皮膚白白滑滑, 身材仲好得添呀!加上佢個笑容~真係好得呀!!!
michelle小姐首先輕輕的介紹一下coffret d’or的底妝
–>輕輕一抹帶來剔透, 緊緻具張力, 持久不變而且清新舒爽的膚觸
之後就到今日重頭戲
“”c curve”"的展現~
~~利用glossy peral閃漾珠澤強調眉下至顴骨的c curve, 其highlight亮澤效果可突顯眼部立體輪廓
~~用shinny colour輕塗於整個眼窩位置
~~再用medium colour, 由眼尾位置向眼窩方向推開, 形造陰影效果
~~shadow colour畫於上眼線及下眼線尾(1/2 位置)
~~最後用shinny colour加在下眼線頭, 塑造更亮大閃爍的眼睛
我雖然唔識化~亦冇michelle小姐化得咁pro
但用左呢個方法, 對眼真係sharp左好多呀! 好似反射出光線最真實的光芒,有極通透的光感,閃爍耀目到震呀!
再上curving impact mascara~
雙頭設計, 12小時不變形, 持久捲翹, 無限量放大雙眼
再黎liquid gel liner
顯色持久, 深化眼部輪廓
之後來到blush
用上雙色姻脂配合highlight colour, 突顯面部曲線輪廓
記緊打亮眼下, 額頭, 鼻樑, 下巴, 提升肌膚剔透感呀!
最後來到唇部
上了唇膏後, 再來一層光澤護膜, 減退唇紋~
哈~教的超詳細
之後就到了我地大展牶腳的時候
每人有一set掃~質地超滑唔吉面
然後有齊化妝品任我地選色~幾週到~
而staff亦會從旁指導, 很細心呢~~~
一邊化, 仲會為我地送上小食
掛住玩~其實都唔肚餓呢~~~~
之後來到問答環節~有豐富禮物架~
如預告中提起~
個錄影師全場企係我前面(我影相影得好辛苦呀!)
我條條都識答架~即使我幾積極, 不過staff姐姐係唔會睇到我舉手喇~因為我前面有個大舊衰麻~嘿嘿
不過算喇~
其實已經好滿足了~
之後我同另外兩位sis仲比me! club記者捉住黎訪問同影相
我太緊張了~
都唔知自己講過咩lu~
最後來個大合照

張相係錄影師幫我影的, 只肯影一張, 仲要手震
點做錄影師呀! (我同男友咁講, 佢話我真係憎到個錄影師震呀!!!!呵呵~)
再填埋問卷
就結束了~
一整晚基本是開心的~
有野學有野玩仲有禮物收~
可惜發生左小小唔開心o既事~
link: http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=49765
但依家睇返…原來真係小事一則
我根本無必要比個錄影師影響到我呀!!!
真係正傻瓜呀!
最後要多謝多一次~
me! club x kanebo coffret d’or的邀請啊~
令我滿載而歸呢~~~
期待下一次呀!!!!!!

沒有留言:

張貼留言