2011年4月5日 星期二

美西浪漫(幻想中)結婚之旅~前傳~

hehe~~~
好多謝關心~

消失了個多月~
(其實我有出文架~)
由日日都上TZ的活躍份子到現在一星期都上唔到一次

消失的日子...
有幾位sis PM我問我有咩事...
收到的時刻真係好感動~
發覺自己的存在感~好開心呢~

消失的日子~
我一個人處理好17天美西自駕遊
一個月不眠不休的搵資料...
由機票酒店租車景點路線結婚資料結婚地點到禮服及慶祝節目.....
都一手包辦~

因為有極度選擇困難症,
每做一個決定都慢過人
今次的旅程未必會係最好最順的行程~
但對於從未踏足美洲我的來說~
係一個好大的挑戰 !

17 天中~
會去洛杉磯, 荷理活大道, 比華利山, santa monica, disneyland LA, San diego Sea world, La Jolla, Gaslamp Quarter, Dessert Hill, Palm Springs ,Las Vegas, 大峽谷, 死亡谷, 優美勝地, 三藩市, 漁人碼頭, 金門大橋, sausalito, 九曲花街.......等等

而行程中最最最期待的會係Las vegas中的婚禮~
我倆都有我們的經歷
雖然不是"歷盡萬水千山不理生死放棄一切都要與你風雨同路"
(哈~我抄QQ的~因為真係覺得呢句好正啊, QQ唔好介意, 最多比返版權費你)
但由相識到在一起一路到現在的十五個年頭中~
確實係發生過一d想忘但又忘不了的事情
我明白不要再往後看~
世界之大,人生有多美好................................

希望經過這次美西之旅...
回來的時候
身份的不同
我跟你都會有不同的體驗~
一齊為將來而努力

sis們~~等我返黎啊~
十月尾見呢~

沒有留言:

張貼留言