2011年4月5日 星期二

pretty medical 2之作戰加拿大~

回顧: http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=46412
離第一次已經三個星期了
完成左係pretty medical
激光脫毛x underarm
其實第一次之後, d hair已經冇咩點出返,
一路只係有黑點點…(死都唔出黎)
pinky打黎confirm我第二次的時候,
同佢講左個情況, 佢都照叫我上去做
終於o的起心肝(因為真係好痛麻…我覺得)
上到去…
一貫的親切笑容
一貫o既招呼
比pinky睇左我的”加拿大”
佢第一句話: 白左好多喎, 有冇自己剃過?
我: 咩都冇做過呀!
pinky:效果好好喎, 無咩點出返黎~
我: 呵~~
之後查了cooling gel,就開始打laser了,
今次: 係完全唔痛
只係聞到少少燶味~
哈哈~
我唔駛再捱了~
最後約了五個星期後返去再打~
好開心
期待我的白白滑滑的加拿大呀!
思前想後, 諗緊好唔好放我的加拿大上來
影了幾張..
但最後真係因為怕羞啊…
真的很尷尬架麻…
補充少少
近期收到好多sis問我係唔係真係999一世任脫
so far我去左兩次
只係比左999咋~
佢冇sell我其他野!
真係脫完就走, 五分鐘都唔駛呢~
超欣賞!

沒有留言:

張貼留言