2011年4月5日 星期二

3500萬個超鎖水微粒鎖住我 工作坊

哈哈~
我覺得自己呢期真係好好彩~
今日可以見到咁多位靚靚sis~
好多位都係咁話我呢~~
真係希望d lucky會跟我一世呀!!!呵呵~
首先要多謝she.com & biotherm
舉辦呢個<<溫泉美肌透亮>>工作坊
但我就幫佢改左做<<3500萬個超鎖水微粒鎖住我>>工作坊
哈哈~~~
六半點約好sis們係time square等~
好快就齊人了~
一行人殺上biotherm的training centre
大家嘻嘻哈哈的, 整晚真係開心到震呀!!!
而且我真係明白到咩係三個女人一個墟~嘿~
解解渴先~~~
首先由biothem marketing小姐(唔記得左咩名添….sorry)
出黎介紹一下biotherm
唔講咁多~
去圖好過喇~
原來biotherm最出名的aqua source由開售至今已賣出過二千萬支~勁喎!
一向我地用開o既保濕只係識得保充水份而唔識得鎖住水份
而biotherm就致力研究點樣保水之如亦能同時識得鎖住水份
今次要試得aqua source skin perfection line共有四個product
(我最想試o既大眼仔…今次冇得試添….)
因為光線問題, 影得唔好, 真抱歉呀!
再黎睇返我地都市人成日形成皮膚暗啞的五大因素
然則重點介紹aqua source系列點解會咁好~
原來佢含有3500萬粒aqua keep超鎖水微粒
用黎鎖住水份
呢d粉狀微粒, 每粒可鎖它的體積1000倍的水份~(嘩~)
然後來做實驗
睇睇佢有幾鎖水~
哈哈~
好快變左jelly了~
再加水~
唔駛3 秒~又變jelly~
真係倒都倒唔出呀!
好了好了~做完實驗
就試試呢部水份測試機
就再試試product
先來洗面
睇睇邊隻手係用左洗面product?!
之後來toner~
嘩~抹到好多dirty野出黎呀!
再測一測
最後, 上皇牌保濕霜~
用完滑好爽呀!!!!!
又再測一測先~
再教多小小按摩~
(後補video)
之後來個大合照~同拎取埋product
就結束了今天高高興興的workshop了~
後記~
早有中學時代, 就係biotherm迷, 原因只得一個, 就係楊千嬅~~biotherm真係陪伴左我一整個中學時代
到了今天, 再次接觸biotherm, 仍然聞到它家的觸特味道
真係勾起唔少回憶呀!
陣味仲要返到屋企都仲要聞到呢~

沒有留言:

張貼留言