2011年4月5日 星期二

推介~3v

如果你是準新人~
對3v呢間公司一定唔陌生
http://www.3vwed.com/
佢係大陸的一間當紅婚紗攝影公司啊~
早前在網上做了好幾晚搜集..
看見了這幾張..
copy自3v website
結果我join了~
就在剛剛的十二月..
我終於完成了~
感覺是完成了壯舉似的~
3v的服務…我真的非常滿意啊~
由銷售到booking
由揀衫到幫手book酒店
由化妝到攝影
由車程到食物
由睇相到揀相
由執相到排版
(排版師坐係你隔離, 一張一張執相執到你滿意為止)
完全無任何要數臭的地方..
真的要數..
就是當天明明是影了二百多三張相..
但package說明只有185張soft copy..
者係cut左我差不多一半的相~
不過相信其他攝影公司的做法也一樣罷~
小意見:
如果可以..
就請3v全部相供新人自己揀好了~
因有時攝影師不愛的post
可能當時人係好愛的呢~
就如我明明影了一張坐在梅花的小路上的
偷看後明明之很美…
最後到睇相那天卻沒有了…
可惜~~
反正也都是全部相的soft copy也原碟奉上..
不要cut人家的相就最好~
以下是我的~
不是世上最美的pre wedding
但我好滿意啊~
跟想要的感覺沒有差~
哈~
同時已簽了給3v
比佢地羅我的pre wedding照放係佢地的website
或於wedding expo用啊~
當然我不是3v的”代言人”
但真心推介給其他想影pre wedding的準新人啊~
黎緊3v會係2月在香港有wedding expo~
有很多優惠~
如果想join的~
給你一個建議
春天影櫻花
夏天影海灘
秋天影黃葉
冬天影梅花
(佢地有package影3日架~真係一個package攪掂哂)
咁你的pre wedding就有哂春夏秋冬一年四季了~
幾特別的~
只可惜我時間唔許可…
如果唔係我一定join啊~
想join的可搵我做介紹人啊~ .
咁我。同 。 你 。 都 。 可 。 各 。 得 。 一 。 本 。 7 。 吋 。 的 。 相 。 薄 。 ~
二月份join仲可免費upgrade做10吋的呢~
仲可帶自己的相給3v做相簿
我就帶了在美西的wedding
不過還想要多一本啊~
希望大家join到之餘
都可羅到佢o既優惠喇~

沒有留言:

張貼留言