2011年4月5日 星期二

從此愛上裝假九

今次有幸被邀請到enid x小魚分享戴假毛的心得
哈~與睫毛達人會面
我是唔識戴假毛的人~
上完呢一堂…真的好想自己動動手~
我也好想有一對深深的, 大大的迷人眼仔呢~
enid
enid提供好多台灣品牌既美妝用品
仲有超多款假眼睫毛
好多牌子我都唔識的呢….
enid-1
地方細細, 佈置整齊企理
DSC04563
呢位係enid的負責人
DSC04564
呢位係人見人愛的小魚~~~是睫毛達人啊~
小魚先跟大家講解不同品牌的假睫毛有不同的質料及特別之處
有自然款、娃娃款、有些眼尾較長
有些中間較長
而梗亦有軟棉線或硬梗之分
不同眼形要小心選擇自己合適的款式
enid-2
還請出kb的愛人來做demo~
貼假睫毛前
需先量度一下假睫毛跟自己眼形的長度合適與否
需在眼頭眼尾預留一些位置
過長的假睫毛需作修剪
正確修剪的方向是
假睫毛邊向自己
enid-3
修剪好合適長度後
便可使用假睫毛專門膠水塗上假九上
份量不要太多,在中間先塗,再塗兩邊
因為上假九係先上中間,再調整兩頭啊~
待半乾便可貼上眼上
貼上後
用手輕托至假睫毛穩固在眼皮上
enid-4enid-5
再請出kb為她的朋友仔上假九~
之後講埋下睫毛的戴法
enid-6
貼下假睫毛
通常會使用一小撮、一小撮的貼上
而用夾子會方便貼上
上了假九~
DSC04618
真的很美~
雙眼變得深邃迷人~而且放大了不少~
enid-7
最後當日還是小魚既生日
即場同佢唱birthday song切蛋糕慶祝生日
再次祝佢生日快樂~哈~
下次要再來教我地啊~
最後是自由活動
我跟kb還有幾個blogger一齊研究
kb仲忍唔住要出手玩玩呢~
enid-9enid-10
變身後的kb~
對眼超迷人呢~
電死我了~
enid-8
真的跟kb很有緣~
行行下街都會撞到~搭搭下地鐵又會撞到…
哈~好高興認識你~~
最後每人都有一份禮品
包括卸妝泡沬, lip gloss
還有一份anriea護膚品
DSC05096
很開心的一個活動
有得玩, 有得學, 有得扮靚,
有得見朋友仔, 有得食有得飲
期待下一次的活動呢~
對enid有興趣, 可看看
http://www.enid.com.hk/
想學多d, 快d去小魚的blog, 有好多黏眼睫毛技巧呢~
http://www.wretch.cc/blog/fishs0586

沒有留言:

張貼留言