2011年4月5日 星期二

讓人久等的醫學美肌

是我變得挑剔?
或是近來遇到的都有問題?!
得到邀請來到
卓健醫學美容中心「零色斑、零毛孔」美肌大作戰
卓健..
是我以前工作的地方..
當然不是在醫學clinic~
不過對呢間公司…
都有一定的認識!!!!
報的是旺角店~
打來預約的是中環店啊~
差得太遠了吧……
早早約好了六點..
我亦準時到達..
坐下等下…
等下又自己洗下面…
(下次唔好咁早比人洗面..
洗完乾淨淨的好唔舒服啊~)
點知等呀等…
等到七點
(足足一個鐘啊~)
我先有得見醫生啊…
我知醫生的時間好保貴~
官方解釋是……
醫生不是日日都在clinic
所以一返黎clinic就會好忙!
而且今日有好多人遲到!
但我們作為客人的
時間一樣保貴~
而且我準時到達
點解要安排我在一些遲到的客人後啊!
政府醫院遲到都要等多五個先喇~
更何況你作為私家!
呢一樣我真的好不滿~
等左一個鐘..
見醫生的時間..
應該唔夠三分鐘
沒有解釋
沒有看清我的皮膚
只問上簡單問題
例如我有冇作過激光treatment..
有冇敏感之類~
問卷上不是有問過了嗎?


之後轉到一間治療室..
一個字!
亂啊!
(相片的已是經我投訢後執拾過的了)
我跟本唔想躺在那張治療床上啊!
醫生快快的打..
沒有停下..
不理我有什麼反應
更不會理我痛不痛!
整個過程唔夠五分鐘!!!!!!!!
完成後…
我只感覺火燒的
好癢好癢~
面頰邊起了差不多十粒大大小小的”風賴”
幸好
美容師幫我塗上一點點保濕敏感藥膏~
“風賴”在treatment兩天後才完全消失!
還有那個vit c導入…
原來不是一次過做埋的
(不是打激光過後..皮膚是處於最好的吸收狀態嗎?)
滿以為可以在婚前來一個激光treatment
等樣貌sharp一點!
得到這樣的”待遇”
再送多多的treatment給我….
我也不會回來啊!
唉…失望啊!

沒有留言:

張貼留言