2011年4月5日 星期二

這個老公很愛我~~~

哈~
睇到個heading都覺得肉麻啊~~~
平安夜係我的生日~
今年的生日很不一樣~
人大了~
已經唔想出去同人迫..
再加上自己病左三個星期
根本就係冇力出去發傻~
好了~
留在家罷~
心知老公有得早收..
但又唔知佢會有咩驚喜比我~
一整日都係估估下..
果日佢都係淨係叫我收左工就返屋企咁喇~
因為自然都突然有得放早..
就拿拿臨急急腳走喇..
點知…返到屋企
居然係 一。個。人。都。冇
真係唔知驚喜定驚嚇啊~
等呀等~
又唔敢打電話搵佢…
好喇~等左個幾鐘..
終於..
個傻佬返左黎喇~
買左好多野..
哈~
我真係有口福啊~
居然食到個傻佬親手為凡住的愛心牛排
佢咁大個仔真係第一次入廚房啊~
(平時我家的廚房係可以十日都冇人入去果隻..正正式式無飯煮婦)
再有紅酒的配襯…
哈~兩口子真係傻傻地~
(不過真係要多謝老公的同事阿chris教我老公煮餐好野比我食…
chris太好似有睇開我的blog呢~)
最後送上blueberry cheese pie..
一整晚感覺都係正正正~
感激你為我做的一切~
雖然平凡~但我好心足啊~
因為我係你第一個肯動身去買餸仲要煮埋仲要洗埋的人~
開心死~
不過個份量..
要控制一下喇~
咁我地就唔駛係平安夜都要食杯面醫肚麻~
呵~
真的真的好值得記下啊~
生日願望..
只想身體健健康康
甜甜蜜蜜
跟你走到永遠啊~
至於禮物~~
今年係…無。禮。物。收。
哈..我生日…
但係點解係你收左部canon 60d
而我只係要左你果部450d
不過我都係鐘意部sony細機啊~
方便麻~呵~

沒有留言:

張貼留言