2011年4月5日 星期二

用完輕輕的hair product*

早兩日影左輯pre wedding~
化妝師好落力為我set頭~hair spray當然不可少喇~
一向頭髮又厚又曲又旱的我…返到屋企要洗頭果陣…..就係開心死!!!
突然醒起屋企有支loreal o既hair product~
係之前loreal開倉果陣買落的~因之前係電曲左…
而呢支product,我用完後d頭髮好輕好軟咁..so唔係好岩就放埋左佢係一邊了!
DSC06596
快快手羅返佢出黎..
怒”吱”落個頭度,…查暈之後用我的五指梳一梳…成個頭順哂~~~
嘿…之後先慢慢洗頭…洗走哂d hair spray!!
洗完之後個頭輕哂,感覺冇哂d”雜質”係個頭度…
好開心呢~
不過呢支野唔多夠用…可能加埋護髮素/焗油(我平時係焗油當護髮素的)一齊用個效果會更好!

沒有留言:

張貼留言