2011年4月5日 星期二

不再做ET~因為我擁有光環~係天使的光環呀~~~

成日都比同事話我把頭髮又多又旱又暗啞......(天生髮質唔好~我都唔想的)
而且因為之前電髮電得唔好睇...於是係一星期內又電又負離........
從此, 我個頭真係可以用個爛字黎形容!

早前收到BE 同essential的通知試用Essential DAMAGE-CARE 高純度蜂蜜護髮膜
睇佢介紹:
蘊含3倍高純度蜂蜜及牛奶蛋白,高純度天然成份深入滲透至最易受損的髮尾15厘米,集中修復髮芯受損組織,讓秀髮回復柔軟順滑,展現耀眼天使光環!配方更特別加入乳木果Shea Butter,為髮絲高度保濕,令順滑效果加倍持久!

咁就真係岩哂咯~

鐘意成條line買黎用o既我~
今次真係把心一橫~帶哂佢地返屋企喇~


打開蓋~好濃烈o既香味呀!好似查左濃香水咁
但係查左上頭..
就變得有淡淡的甜甜的香味!
唔知果隻香咪係唔係乳木果呢?
如果係...咁我都好想搵下一隻乳木果味O既香水呀!

連續試用左七日, 發覺自己唔駛查香水.....
因為果陣淡淡的甜甜的"乳木果"味圍繞住我~仲要係整整七日呢~~~
連我身邊果個都問我係唔係買左新香水呢~
真係相當滿意......

由於髮尾嚴重受捐..又旱又開交叉...而且本身只屬中長度的我...
第一次試用時整整一個頭厚厚的塗上...(好貪心呢~)
洗頭的第二天...頭頂一丁點兒笠呢~(其實都係好一丁點兒..係我吹毛求疵者..嘿)
但係髮尾真的真的變得柔順! 不易打結..而且仲好貼服!

之後的幾次試用...
只將髮膜集中塗在髮尾近20 cm的地方(廣告聲稱能修復最易受損我髮尾15cm的)
停留五分鐘, 再過清水
頭髮能維持一整天的乾爽柔順...順滑貼服...
頭髮慢慢變得光澤起來~
哼...從前的ET變成天使..
一個擁有光環的天使~

今次真係多謝BE同essential 的試用....
我會一直用..因為我不要再做ET...我要擁有光環!
49.9真的很抵呢~

沒有留言:

張貼留言