2011年4月5日 星期二

my secret key

今次真係要多謝 skii 同be~
我真係變得晶瑩剔透呀!!!
還記得早前怕怕羞羞咁出席了
早一點開始 早一點晶瑩剔透: skii 神仙水試用活動
link: http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12489&do=blog&id=46696
了解左skii 的部份產品
仲羅左以下產品返屋企試
而我主要試用了神仙水十二天~
所以今次都會就返佢o既7 大功效黎寫個感想
神仙水的七大護膚功能
調節肌膚的28日自然代謝更新 (5粒星)
有出席試用活動的sis都會見到~我當日係鼻樑上生了一大粒無燶頭的石頭瘡
有經驗的都會知道呢種毒瘡閒閒地都要個幾兩個月先會慢慢謝同退印
但係我用左神仙水三日, 就只三日…
(抱歉d相係cut出黎, 所以size不一)毒瘡已經自己收燶
今日用到第十二天, 紅印已退得七七八八,
基本上薄薄粉底都可完全遮哂
相信同加快左皮膚代謝更新有關
對於調節肌膚的28日自然代謝更新我係非常滿意的!
保濕滋潤 (5粒星)
基本上用化妝品綿一抹, 再跟返當日導師教的…
輕輕拍100下..已經即時feel到皮膚注滿水份
再配合自己平時用開的cream
一整日係冷氣房都唔覺得乾呢~
幼滑膚質 (4粒星)
質調節油脂分泌 (4粒星)
活動當日導師show左一張slide
指出用了神仙水七天, 肌膚的紋理就已經有所改善
老實說, 我自己就看唔到自己肌膚的紋理(係屋企冇可能放大架麻..都無儀器)
但用手摸又真係滑左細緻左, 毛孔亦都收細左(呢個可能同佢調節油脂分泌有關)
調節肌膚ph值
我唔知點測試啊~
緩和日曬後肌膚
因為要準備人生大事…我都唔敢點曬呢…..
提升透亮膚色 (5粒星)
呢個個效果都真係幾明顯..皮膚用黎真係透左光澤左…..
暗啞感明顯減低
用左之後, 真係明白廣告入面所講o既, 皮膚好似打左燈, 由入面白到出黎o既感覺係點呀!
成個人sharp左呢~~~望落去個樣都無咁累呀!!!
總括黎講~skii呢支神仙水真係好work~而試用出黎佢o既功效亦都好match佢地的主題
早一點開始 早一點晶瑩剔透
以前睇skii o既廣告~個個artrist o既皮膚都正到暈, 仲以為係電腦效果,依家親身體驗過~
只係短短十二日,肌膚真係得到明顯改善, 我相信持續用落去, 素顏出街都有電腦執相效果呀!(唔知我係唔係發緊夢呢~)不過點都好~我好期待呢一日降臨呀!

沒有留言:

張貼留言