2016年1月26日 星期二

tea set 。KC korea x 泰燒遙


近日喜歡跟老公來個約會式下午茶
就是貪下午茶的時間短短卻可豐肚子與味蕾


朋友介紹近年好興的skin care+tea set cross over~
又食又有gift收仲要係護膚品黎架~就真係諗都唔駛諗即打去book位喇~
地點係諾士佛臺的泰燒遙呀!

今次來吃的~是我第一次吃的泰式下午茶!感覺好特別~
準時點就到達~


開頭成間餐廳得小貓3 , 4 ~
但唔夠半個鐘就近乎坐滿喇~
睇黎呢度都幾hit~

先來杯泰式飲品~

係香茅茶同咸檸7, 香茅茶真的好夠熱~一飲落去成個人暖哂喇~
泰好飲了~


我地點左呢個set, 亦同昤係店員推薦的喇~
其實我見到一有女生的台就定必叫這一set~睇黎大家都係有備而來呀!
咁又係…3百幾蚊兩個人有得食又skincare羅返屋企~真係好得抵喇~

不過唔知係唔係人太多~起菜都等左半個鍾有多~真係要改善一下呀!
但唔打緊~因為賣相相當吸引



睇下這隻北海道元貝配青木瓜沙律
大大粒的又彈牙夾清新敶爽口



大大隻泰式串燒虎蝦感覺好juicy~點下醫汁又可帶出鮮味~


泰式燒雞翼又點可以唔試你~好有泰味呀!是外脆內軟的呀!
  



泰式豬頸肉爽口大片, 而且不油不膩呀!口感剛剛好~


泰式香辣肉碎生菜包, 老公就最喇~
生菜有夠新鮮清甜的, 不過我覺得肉碎左小小喇….



最後不得不介紹的就一定係呢個泰式甜品拼盤
好有特色竹籠~
上層係芒果糯米飯. 太極式的糯米一黑一白的~
配上椰汁好正呀!好煙韌呢~
大菜椰汁糕仲要係用椰汁與椰肉混和而成~真係好正呀!
整個set份量剛剛好滿我倆的肚子~


埋單時店員送上跟餐護膚品三款選一款

感覺好似收禮物咁呀~好開心呢~

沒有留言:

張貼留言